Recommended Posts

大家好!麻煩各位金牛座幫幫助!thx!

我同金牛拍左拖一年多D,拍拖一個月佢就同我求左婚,我應承左,但最終因為一D事,我推遲左。

     係呢一年裡,開頭佢好緊張我,又成日呷醋,之後我地成日嘈交,我講過幾次分手又搵番佢,慢慢我地開始唔再嘈交!但佢對我無左熱情!唔再緊張我!
    幾個星期前,佢同我講分手,過左三日,我約佢出黎傾,同佢講我知自己咩問題,叫佢比多少少時間睇,佢話其實都想同我一齊,但又話唔知自己想點,怕拖住我D時間,最終我地係一齊番,頭一兩日佢都對我有番熱情,一個星期後,又突然無左熱情,見唔到面既時候,佢一個電話都無,佢有時想每日唯一一個信息話我知佢放工,都唔想發!
         請問各位金牛,點樣先可以令佢緊張番我呢?我開頭曾經同佢講過,佢咁緊令我覺得好辛苦,但我從來無叫過佢唔好打比我!佢話我,開頭緊張我,又係我話辛苦,但我後尾,同佢講左幾次,想佢緊張我!鐘意佢之前咁對我,但佢都無再做了!
          宜家無論我去邊,佢都唔會過問!
鏈接文章
分享到其他網站

請登入後來留意見

在登入之後,您才能留意見



立即登入