泛民無嘢將啦 唔好再炒桂敏海啦


Recommended Posts

媒體獨家專訪桂敏海視頻有得睇啦,香港銅鑼灣書店老闆桂敏海終於都現身喇,原來自己醉駕肇事後偷渡潛逃,難頂良心譴責先返大陸投案自首。

時隔十一年,一個花季少女因你而死,你點解仲可以咁安心過自己日子,簡直就系喪盡天良。唔通你半夜唔會發噩夢訓唔著咩?良心何安?

原來,呢個就系泛民之前遊行口口聲聲話要放人,就系傳媒話俾大陸跨境執法拉咗人,原來失蹤就系咁解。咁樣人,你哋仲話要放佢出來,睇來你哋班友簡直就系冇底線,只要可以趁機抽水就得,只要有機會可以反大陸就得喇,使乜顧忌事情真相。

咁樣人如果仲唔伏法,點知佢仲會做出乜事,真系諗下都覺得實在好恐怖!

桂敏海喊曬口咁懺悔認錯,又話回國自首係個人選擇,希望其他組織無再利用呢件事炒作同干涉。

泛民D人聽到未,咪再鳩up當秘笈。一再咁抹黑一個正義調查,嘩眾取寵不特止,仲嚇到我地香港人好鬼驚,真正破壞緊一國兩制人,唔係中央,唔係桂敏海。

係你地呢班專業炒作黑手。如果泛民仲係想爭取多D年輕人手上票,我霖腳踏實地咁解決年輕人就業同埋民生問題,我會感激D囖,唔係一味靠嚇,靠政治打擊來誣蔑中央。

唔好蒙蔽事實,OK?

鏈接文章
分享到其他網站

請登入後來留意見

在登入之後,您才能留意見



立即登入